Podnikatelé

        Všem osobám podnikajícím na základě živnostenského listu nebo jinou formou podnikatelské činnosti nabízíme kompletní účetní a mzdový servis. Naše nabídka zahrnuje profesionálně zpracované účetnictví a to ať daňovou evidenci, nebo podvojné účetnictví. Zpracováváme mzdy zaměstnanců . Zpracováváme daňová přiznání. Daňovou evidenci na přání zákazníka zpracujeme i zpětně.
 

        Účetnictví
+ zpracováváme daňovou evidenci i podvojné účetnictví plně v souladu s platnou legislativou
+ ke klientům dojíždíme do sídla jejich firmy nebo na jiné smluvené místo
+ časově se plně přizpůsobujeme potřebám klientů

+ klientům zajišťujeme vždy aktuální přehled o hospodaření
+ prvotní doklady vracíme klientům seřazené a založené

 

        Mzdy
+ zajišťujeme uzavírání pracovních smluv
+ měsíční výpočet mezd k datu, které si určíte

+ tisk výplatních lístků a ostatních potřebných sestav
+ zajišťujeme komunikaci se zdravotními pojišťovnami, správou sociálního zabezpečení
+ provádíme roční zúčtování daně zaměstnanců
+ vyplňujeme evidenční listy důchodového pojištění

 

 

        Daně
+ zpracováváme daňová přiznání k dani z příjmů, DPH, silniční daň
 

Neziskovky, příspěvkové organizace

       Účetnictví příspěvkových organizací zpracováváme od roku 1994. Od té doby máme své stálé spokojené klienty. 

⇒        ÚČETNICTVÍ

+zpracování účetnictví dle platné legislativy
+ neustálý přehled o hospodaření s prostředky členěný dle zdrojů ( státní dotace, dotace zřizovatele, granty a jiné)
+ konzultace, jejich četnost a způsob dle přání zákazníka ( v sídle organizace, telefonicky, elektronickou poštou)
+ vypracováváme veškeré ekonomické rozbory, tabulky, statistické výkazy, tak jak jsou požadovány poskytovateli dotací, či dány zákonem

+vytváříme návrh rozpočtu pro následující období
+zajišťujeme zpracování vnitřních směrnic pro vedení účetnictví
 spolupracujeme při inventarizacích

         Programové vybavení 
+ je plně přizpůsobeno potřebám příspěvkových a neziskových organizací
+ s každou legislativní změnou je v dostatečném předstihu aktualizováno
+ umožňuje
výstup zákonných výkazů do CSÚIS, tak jak je to stanoveno vyhláškou 410/2009 Sb., která stanovuje vedení účetnictví pro příspěvkové organizace
+ umožňuje elektronické odesílání všech výkazů, sestav a rozborů
+ v případě nutnosti je možné se přizpůsobit Vašemu programovému vybavení

 

Pro zaměstnance klientů také zpracováváme mzdy a vše co k nim patří.

⇒        MZDY

+ zpracování mezd v termínu, který si určí klient
+ mzdové lístky, rekapitulace mezd, hlášení pro zdravotní pojišťovny a OSSZ je možné předávat tištěné v sídle organizace, nebo posílat klientovi elektronicky
+ veškeré písemnosti určené pro OSSZ ( přihlášky, odhlášky zaměstnanců, měsíční přehled i evidenční listy důchodového pojištění ) odesíláme přes portál veřejné správy
+ sledování délky odborné praxe zaměstnanců,sledování platových postupů a vyhotovování platových výměrů
+ vypracovávání všech statistických a jiných výkazů ( př. P1-04)
+ vypracovávání rozborů čerpání mzdových prostředků
+ sestavování podkladů pro rozpočet mezd na následující období
+ zastupování klienta při kontrolách

         Programové vybavení
+ používáme kvalitní programové vybavení se zajištěnou pravidelnou aktualizací
+ vždy s předstihem reaguje na legislativní změny
+ umožňuje odesílání sestav elektronicky
+ zpracovává zákonné statistické výkazy
+ vytváří přehledy čerpání mezd dle jednotlivých kategorií, středisek a podobně
+ umožňuje komunikaci s OSSZ přes portál veřejné správy

 

Společenství vlastníků